Medicina interna

Medicina interna este specialitatea care se ocupă cu prevenirea, diagnostizarea, tratarea  bolilor cu ineteresarea unei sau mai multe organe. Diversitatea afecţiunilor a dat naştere subspecialităţilor care se ocupă cu afecţiunile organelor în parte, ca şi: cardiologie, gastroenterologie, pulmonologie, urologie. În cadrul medicinei interne sunt investigate boli care afectează întregul organism: hipertensiunea, afecţiuni ale tiroidei, tulburări endocrine, diabet. Tratamentul clasic, conservativ se bazează mai mult pe tratamentul medicamentos, dar medicul internist are competenţa de a indica tratament invaziv sau chirurgical după nevoie.

În cadrul examenului de specialitate se efectuează determinarea tuturor factorilor de risc şi combaterea acestora. Tratamentul corect a afecţiunilor duce la prevenirea complicaţiilor.Medicii din cadrul departamentului de Medicina Internă îşi oferă expertiza în ariile următoare:

• diagnosticul si tratamentul bolilor medicale acute
  • boli metabolice (diabet, guta, dislipidemie)
  • tulburări de greutate (supraponderalitate, obezitate); cu sfaturi privind nutriţia şi modificarea stilului de viaţă
  • diagnosticul şi tratamentul hipertensiunii şi aterosclerozeitulburări gastroenterologice, boala de reflux, colon iritabil
  • diagnosticul şi tratamentul anemiei boli sistemice (vasculite, boli autoimune, sindroame paraneoplazice, stări  febrile  de etiologie necunoscută);
  • diagnosticul şi tratamentul următoarelor categorii de bolnavi: bolnavi cu afecţiuni multiple sau maladii complicate ; bolnavi cu afecţiuni severe şi probleme medicale complexe; o parte din bolnavii diagnosticaţi sau trataţi iniţial de specialiştii de profil.
  • controale periodice pentru evaluarea stării de sănătate

În cadrul ambulatorului se efectuează o gamă largă de investigaţii şi consultaţii în diferite specialităţi, ce include:

• Examen clinic care include anameza, măsurarea tensiunii arteriale, examen obiectiv
  • EKG cu 12 derivaţii
  • Indicele de masă corporeală (IMC)- categoriile de IMC, determinând pe baza unor date statistice  dacă greutatea pacientului este ideală, este  supraponderal sau chiar obez
  • Investigaţii paraclinice cu  analize de laborator (analize de sânge: VSH, hemoleucogramă, electroliţi, funcţia hepatică si renală, glicemie, colesterol; examen de urină şi coprologic)
  • Investigaţii imagistice şi de specialitate (investigaţii cardiologice, ecografie abdominală şi pelviană, investigaţii gastroenterologice)
Lista de preţuri pentru serviciile oferite

Consultaţie de specialitate 50 RON
Control de specialitate 25 RON

Programare
Dupa completarea formularului de mai jos colegii nostri va vor contacta petru detalii suplimentare.

* Nume:
* Numar de telefon:
* Adresa de e-mail:
* Va rugam sa alegeti sectiunea la care doriti programare:

* Data la care doriti sa fiti programat:
Comentariu